sobota, 3 maja 2014

Graham Masterton - Bezsenni

Autor: Graham Masterton
Tytuł: Bezsenni
Wydawnictwo: Albatros
Gatunek: thriller
Ocena(1-6): 2

Niektórzy pisarze piszą historie, które chwytają za gardło.

Graham Masterton zawsze sięga w dół przełyku, rozrywa żołądek, wątrobę i jelita, łamie kości i ustawia w ogniu.

"Bezsenni" to opowieść, która zaczyna się od katastrofy helikoptera. Na pokładzie był młody sędzia Sądu Najwyższego z żoną i córką. Badacz ubezpieczeniowy próbuje rozwiązać zagadkę, ale odkrywa o wiele więcej niż się spodziewał ... dociera do ludzi, którzy nigdy nie śpią.

"Bezsenni" to książka niezwykle krwawa. Obejmuje również kilka graficznych scen seksualnych w środku grozy, które są dość zabawne, ale co tam:)

Jego pisanie jest średnie i uproszczone, więc sprawia, że ​​książka ta idealnie pasuje dla 13-letnich chłopców, którzy właśnie odkryli krew i spermę.
Istnieje kilka polskich akcentów co mi się podobało (Graham lubi Polskę), a zakończenie jest zupełnie chłodne. Nie wiem co mogłabym dodać. Jestem zniesmaczona. Tym razem Masterton mnie rozczarował. Nie polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do zostawienia po sobie śladu w postaci komentarza.
Wszelkie komentarze, które jakkolwiek urażają moją godność osobistą, a także te, pisane z pomocą popularnej łaciny podwórkowej zostaną skasowane.
Żeby formalności stało się za dość, przypominam, że kopiowanie i rozpowszechnianie moich tekstów bez mojej zgody jest zabronione.

REKLAMA