czwartek, 8 stycznia 2015

Wyzwanie czytelnicze 2015 i Biedronkowa biblioteczka

Portal granice.pl ogłosił tegoroczną edycję wyzwania czytelniczego.
Do wyboru mamy 4 kategorie, w których możemy wziąć udział:
"a) 52 książki - 2015 - czytasz jedną książkę tygodniowo
b) 26 książek - 2015 - czytasz jedną książkę w ciągu 14 dni
c) 12 książek - 2015 - czytasz jedną książkę miesięcznie
d) czytam regularnie w 2015 roku - regularnie sięgasz po książki, ale nie wiesz, ile książek dasz radę przeczytać. Wyzwanie to jest kierowane do użytkowników, którzy najprawdopodobniej nie przeczytają nawet 12 książek w ciągu roku."

Aby wziąć udział w wyzwaniu wystarczy zalogować się na swoje konto na portalu, utworzyć nową półkę z nazwą wybranej kategorii (w moim wypadku jest to: 52 książki 2015) i systematycznie dodawać do niej przeczytane tytuły. Jest o co walczyć! Na początku przyszłego roku jury portalu wybierze spośród czytelników laureatów. Twórcy wybranych przez redakcję najciekawszych półek otrzymają odpowiednio:
- 52 książki (ci, którzy przeczytają 52 książki w ciągu roku)
- 26 książek (ci, którzy przeczytają 26 książek w ciągu roku)
- 12 książek (ci, którzy przeczytają jedną książkę miesięcznie)
- zestawy książek (ci, którzy nie zadeklarują konkretnej liczby, lecz po prostu będą czytać regularnie i prowadzić swoje biblioteczki).

Zachęcam do wzięcia udziału :)

Chciałam Was jeszcze poinformować, że od dzisiaj w Biedronce możecie nabyć naprawdę chodliwe i ciekawe tytuły w cenie 9.99! Ja już sklep odwiedziłam i zaopatrzyłam się w dwa świeżutkie tytuły, a mianowicie:

Przezroczysta fabryka dusz - Gordon Dahlquist


oraz

Martwa natura - Joy Fielding


Czekajcie na recenzje! :)

Polowałam na "Złe miejsce" - Deana Koontza, ale niestety nie ma jej w moim mieście.

2 komentarze:

  1. W moim jest:) Czytałam "Martwą naturę" i bardzo mi się podobała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też biorę udział w wyzwaniu granic, ale tym z 12 książkami. Mam nadzieję, że uda mi się przeczytać więcej, ale zobaczymy. Ciekawa jestem książek, które przeczytasz i czekam na recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do zostawienia po sobie śladu w postaci komentarza.
Wszelkie komentarze, które jakkolwiek urażają moją godność osobistą, a także te, pisane z pomocą popularnej łaciny podwórkowej zostaną skasowane.
Żeby formalności stało się za dość, przypominam, że kopiowanie i rozpowszechnianie moich tekstów bez mojej zgody jest zabronione.

REKLAMA