niedziela, 18 maja 2014

Oliver Bowden - Assassin`s Creed: Bractwo

Autor: Oliver Bowden
Tytuł: Assassin`s Creed: Bractwo
Wydawnictwo: Insignis
Gatunek: fantasy
Ocena(1-6):4
Nie grałam w gry wideo Ubisoft-u, ani tak naprawdę nie wiedziałam nic na temat fabuł gry przed zabraniem się za tę książkę.
Nie mając wiedzy o historii z pierwszej książki z tej serii, nie czułam się dużo do tyłu, jako że powieść została napisana w taki sposób, że wszystko jest kompletne bez uprzedniego zapoznania się z pierwszą książką. Mogę tylko sobie wyobrazić, jak wspaniała ta książka byłaby gdybym przeczytała pierwszą z nich, a potem natychmiast sięgnęła po drugą.

Opowieść zbudowana powoli, ale dobrze napisana, więc nie wydaje się, że został wyciągnięty jakiś ważny element ogólnej historii. Jestem bardzo ciekawa rzeczywistej gry i zastanawiam się, jak dobrze dopasowana jest powieść do fabuły gry. Wszystko, co mogę powiedzieć to to, że jest to dobrze napisana historia, że fantazja nie jest zbyt skomplikowana lub w zbyt wysokim gatunku fantasy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do zostawienia po sobie śladu w postaci komentarza.
Wszelkie komentarze, które jakkolwiek urażają moją godność osobistą, a także te, pisane z pomocą popularnej łaciny podwórkowej zostaną skasowane.
Żeby formalności stało się za dość, przypominam, że kopiowanie i rozpowszechnianie moich tekstów bez mojej zgody jest zabronione.

REKLAMA