wtorek, 28 stycznia 2014

E.L. James - Pięćdziesiąt twarzy Greya

Autor: E.L. James
Tytuł: Pięćdziesiąt twarzy Greya / Fifty shades of Grey
Wydawnictwo: Sonia Draga


Gatunek:  Erotyk, literatura kobieca
Ocena (1-6): 5

"Młoda, niewinna studentka literatury Anastasia Steele jedzie w zastępstwie koleżanki przeprowadzić wywiad dla gazety studenckiej z rekinem biznesu, przystojnym i zamożnym Christianem Greyem. Mężczyzna od pierwszych sekund spotkania fascynuje ją i onieśmiela. W powietrzu wisi coś elektryzującego, czego dziewczyna nie potrafi nazwać, a może tylko jej się tak wydaje? Z prawdziwą ulgą kończy rozmowę i postanawia zapomnieć o intrygującym przystojniaku.
Plan spala jednak na panewce, bo Christian Grey zjawia się nazajutrz w sklepie, w którym Anastasia dorywczo pracuje. Przypadek? I do tego proponuje kolejne spotkanie. W tym miejscu kończy się "disneyowskie" love story, choć młodziutka, niedoświadczona dziewczyna nie wie jeszcze, że Christian opętany jest potrzebą sprawowania nad wszystkim kontroli i że pragnie jej na własnych, dość niezwykłych warunkach? Czy dziewczyna podpisze tajemniczą umowę, której warunki napawają ją strachem i fascynacją? Jaki sekret skrywa przeszłość Christiana i jak wielką władzę mają drzemiące w nim demony?"

Tak zaczęła się moja przygoda z Panem Grey`em - nadzianym biznesmenem mającym swój strzeżony sekret. Książka wciągnęła mnie bez reszty, chłonęłam tekst całą sobą, nie wiedzieć czemu, z małego polskiego miasteczka przeniosłam się w samo centrum Seattle. Czytałam bez chwili przerwy, ponad 600 stron zajęło mi niecałe 8 godzin. Ale było warto. Książka przepełniona seksem, opisanym delikatnie, a zarówno mocno pobudzającym wyobraźnię. Koniecznie polecam przeczytać. Silnie uzależnia ;)

2 komentarze:

Zapraszam do zostawienia po sobie śladu w postaci komentarza.
Wszelkie komentarze, które jakkolwiek urażają moją godność osobistą, a także te, pisane z pomocą popularnej łaciny podwórkowej zostaną skasowane.
Żeby formalności stało się za dość, przypominam, że kopiowanie i rozpowszechnianie moich tekstów bez mojej zgody jest zabronione.

REKLAMA