wtorek, 25 lutego 2014

Sylvia Day - Wyznanie Crossa

Autor: Sylvia Day

Tytuł: Wyznanie Crossa
Wydawnictwo: Wielka Litera
Gatunek: Literatura kobieca z elementami erotyki
Ocena (1-6): 5+
 
Wyznanie Crossa było wszystkim, co chciałam! Byłam zachwycona historią, zadowolona z zakończenia i teraz czekam na kolejne książki! 

Ponieważ jest to książka # 3 w serii, nie jest samodzielna i należy najpierw przeczytać pierwsze dwie tj. Wyznanie Crossa i Płomień Crossa zanim weźmiemy się za tą trzecią.

 

Ze wszystkich trzech książek przeczytanych do tej pory, powiem, że ta miała najlepsze zakończenie ze wszystkich. Skończyła się w momencie, gdy Gideon i Eva byli razem i szczęśliwi. Tak, było jeszcze wiele pytań bez odpowiedzi dla przyszłych książek (głównie w zakresie zewnętrznych linii fabularnych i kamieni milowych, które Gideon i Eva wciąż mają do przejścia). 

Bardzo podobało mi się, że tym razem bohaterowie nie używali seksu jako rozrywki oraz jako metody na rozwiązywanie swoich problemów. Zawsze mieli do siebie intensywne, wzajemne przyciąganie, ale także aktywnie skupiali się na pracy nad resztą ich związku, że mieli głęboko namiętny, burzliwy związek, ale w centrum tego wszystkiego była zawsze ich mocna, niezachwiana miłość do siebie. Wszystko inne to były tylko szczegóły.
Jeśli między czytaniem części drugiej, a rozpoczęciem trzeciej minęło sporo czasu, polecam ponowne przeczytanie przynajmniej ostatniego rozdziału książki # 2, aby dostać się z powrotem do szczegółów tej historii.

W tej książce, Gideon i Eva nadal walczą ze swoimi wewnętrznymi demonami i koszmarami i współpracują w utrzymaniu i budowaniu relacji funkcjonalnej wypełnionej intensywnym pożądaniem, miłością i zaangażowaniem.

Jeden z moich najbardziej ulubionych rzeczy w związku Gideona i Evy jako pary jest to, że mówią! Rozmawiają o wszystkim! Oboje skrzywdzeni w przeszłości, mają do czynienia z niezliczoną ilością stresu zewnętrznego. Zawsze wiedziałam, że to było ich priorytetem. Może po prostu to czuję. I absolutnie niecodziennie mi się to podobało.
 

"Patrzę na ciebie aniołku, i chcę cię tak bardzo. Chcę być z tobą, słuchać, rozmawiać z tobą. Chcę usłyszeć, śmiać i trzymać cię kiedy płaczesz. Chcę usiąść obok ciebie, oddychać tym samym powietrzem, podzielać to życie. Chcę obudzić się obok Ciebie każdego dnia. Chcę ciebie. "

Gideon jest całkowicie dominujący i zaborczy, ale jednocześnie tak wrażliwy i złamany, lojalny, wyrozumiały, silny i namiętny. Jest po prostu doskonały w moich oczach. Bardzo mi się podobało, że zawsze stawia Evę na pierwszym miejscu. Zawsze myślał o niej i było jasne, że Eva jest obecna w każdym z jego działań. Jeśli jest to możliwe, kocham go jeszcze bardziej po przeczytaniu tej książki niż  przed jej rozpoczęciem!
Eva również musiała ciężko pracować, aby zachować otwartość. Na szczęście, Gideon pomógł jej się zrównoważyć.
Można poczuć, że są gotowi poświęcić wszystko dla siebie i nigdy się nie poddają. Bardzo to doceniam.
     "Mimo wszystko, jesteśmy silniejsi, niż kiedykolwiek."

I HEAT!! Intensywność! To jest jedna z najgorętszych książek, jakie kiedykolwiek czytałam!

Jak powiedziałam, kocham to, że nie wszystko sprowadzało się do seksu. Kochałam czytać o ich pracy na sobą krok po kroku i pokonywaniu swoich problemów. Uwielbiałam zagłębiać się w ich postępy i zobaczyć je oczami wyobraźni. 

Zakończenie jest doskonałe. Nie mogłam prosić o lepsze miejsce, aby zatrzymać ich historię, podczas gdy czekamy na resztę serii, która ma zostać wydana. Na początku myślałam, że zakończenie będzie brzmieć "żyli długo i szczęśliwie", gdyż początkowo miała to być ostatnia książka w serii, ale mogę szczerze powiedzieć, że nie czuję, żeby każde z zagadnień zostało rozwiązane. Pozostało wiele nie zamkniętych wątków
, w sprawach zewnętrznych w związku bohaterów, nadal istnieją pytania bez odpowiedzi, ale jeśli by ich nie było, to jak moglibyśmy kiedykolwiek liczyć na więcej książek? 

Osobiście bardzo mi się podobało. Całkowicie mi się podobało. Gideon i Eva zostają nadal jedną z moich absolutnych, ulubionych par książkowych i nie mogę się doczekać na ciąg dalszy ich historii!

Zasadniczo, jeśli kochasz dwie pierwsze książki, należy bezwzględnie przeczytać!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do zostawienia po sobie śladu w postaci komentarza.
Wszelkie komentarze, które jakkolwiek urażają moją godność osobistą, a także te, pisane z pomocą popularnej łaciny podwórkowej zostaną skasowane.
Żeby formalności stało się za dość, przypominam, że kopiowanie i rozpowszechnianie moich tekstów bez mojej zgody jest zabronione.

REKLAMA