sobota, 25 października 2014

18. Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie - relacja 25/10/2014

Trzeci dzień 18. Targów Książki w Krakowie oficjalnie się zakończył.
Na dzień dobry ok. godziny 11 zastałam dłuuuugą kolejkę do wejścia:


Gdy wreszcie dotarłam do kasy i wzięłam swoje zaproszenie, mogłam rozpocząć zwiedzanie hali EXPO.
Pierwszą osobą jaką udało mi się wypatrzyć był Jacek Cygan - autor tekstów piosenek, poeta, scenarzysta, autor musicalowy, juror i organizator festiwali muzycznych, a także osobowość telewizyjna:




Następnie znowu przyszło mi stać w kolejce, tym razem krótszej, aby podpisać moją "Wyspę na Prerii". Jak pewnie wiecie, tłum pchał się jak za komuny do pana Wojciecha Cejrowskiego. Do upartych świat należy, więc i ten cel udało mi się zrealizować w miarę szybko (w miarę szybko na Targach Książki oznacza ok 30-40 minut)


 


Załatwiłam najważniejsze, więc udałam się (czy raczej przepchałam) na przegląd interesujących mnie stanowisk. Od zawsze i na zawsze w moim sercu i na półce króluje Wydawnictwo Sonia Draga




A na stoisku tyyyyle skarbów!
Uzupełniłam półkę o kilka tytułów (recenzje będą pojawiać się w niedługim czasie, dlatego teraz nic nie powiem:) Gratis do zakupów dostałam dwie pyszne, czekoladowe babeczki.
Jako, że do towarzystwa zabrałam ze sobą syna, nie mogło obyć się bez wizyty w Zielonej Sowie:




Odwiedziliśmy chyba wszystkie stoiska, niektóre po kilka razy, więc ciężko byłoby wrzucać zdjęcia każdego z osobna. Dlatego teraz zmienimy kategorię i przejdziemy do autorów, których mogliśmy spotkać na targach:

Pierwsza Dama - Pani Komorowska

Andrzej Pilipiuk

Agnieszka Stelmaszyk

Beata Pawlikowska

Boris Akunin

Beata Sadowska

Małgorzata Kalicińska

Ojciec Leon Knabit

Tomasz Kołodziejczak

I wielu autorów i osobowości medialnych np. Maria Czubaszek, Katarzyna Grochola i inni, których nie sposób tu wypisać.

Targi opuściłam o godzinie 16.30 z pełnym zestawem książek i potwornym bólem głowy.
Miałam jechać jutro, ale do domu dotarłam z gorączką i katarem do ziemi, więc chyba sobie odpuszczę...



 Kto jeszcze nie brał udziału w tym wydarzeniu ma jutro ostatni dzień do nadrobienia zaległości. Polecam wszystkim!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do zostawienia po sobie śladu w postaci komentarza.
Wszelkie komentarze, które jakkolwiek urażają moją godność osobistą, a także te, pisane z pomocą popularnej łaciny podwórkowej zostaną skasowane.
Żeby formalności stało się za dość, przypominam, że kopiowanie i rozpowszechnianie moich tekstów bez mojej zgody jest zabronione.

REKLAMA