poniedziałek, 3 listopada 2014

W oczekiwaniu na premierę: 50 twarzy Greya

Wielkimi krokami zbliżamy się do magicznej daty 13 lutego, kiedy to rzesze fanek (i fanów) uderzą w kasy biletowe, aby obejrzeć upragnioną premierę ekranizacji książki E.L. James "Pięćdziesiąt twarzy Greya". Będzie to film na podstawie pierwszej części trylogii o potentacie finansowym, Christianie Grey-u i szarej myszce Anastasii Steele, która z biegiem czasu zmienia się w łabędzia.
Do roli Anastasii Steele były brane pod uwagę m.in. Emma Watson, Alexis Bledel, Katie Cassidy, Scarlett Johansson i Jennifer Lawrence. Ostatecznie angaż otrzymała Dakota Johnson i to ją zobaczymy w głównej roli. Jako Christian Grey obsadzony został Jamie Dornan.
Długo, naprawdę długo myślałam, czy tych dwoje aktorów podoła zadaniu. Czy uda im się pokazać wzajemną zależność tych osób, namiętność, uzależnienie od siebie, konflikty osobowości...
Przyznam, że w miarę oczekiwania rośnie apetyt. Po obejrzeniu niektórych zdjęć z planu filmowego, utwierdzam się w przekonaniu, że Jamie da sobie rady. Mimo tego, że w zwiastunie wygląda jak żaba (w momencie wypowiadania słów "patrzę") i mimo tego, że scena w kawiarni wygląda jak lunch matki z synem.
Moje wyobrażenie Christiana Greya było zupełnie inne. W tej roli widziałam głównie Matt-a Boomer-a (tak, wiem że jest gejem), zwyczajnie moje określenie "zabójczo przystojny" jest właśnie uosobieniem tego aktora. Mam nadzieję, że Jamie udowodni, że nie jest ropuchą zamienioną w księcia na potrzeby filmu i że na ekranach w lutym zobaczymy mega przystojnego milionera i równie piękną studentkę.



A jakie były Wasze typy? Myślicie, że aktorzy podołają zadaniu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do zostawienia po sobie śladu w postaci komentarza.
Wszelkie komentarze, które jakkolwiek urażają moją godność osobistą, a także te, pisane z pomocą popularnej łaciny podwórkowej zostaną skasowane.
Żeby formalności stało się za dość, przypominam, że kopiowanie i rozpowszechnianie moich tekstów bez mojej zgody jest zabronione.

REKLAMA