środa, 21 stycznia 2015

Kilka drobnych, blogowych zmian na Nowy Rok

Witajcie,
Od dłuższego czasu myślałam jak usprawnić działanie bloga, aby był przejrzysty i przyjemny w czytaniu. Wymyśliłam zatem kilka zmian i chcę Was o nich powiadomić.
Dwie z nich już wcieliłam w życie, inne będą sukcesywnie dodawane.

1. ZMIANA SKALI PUNKTOWANIA KSIĄŻEK
Jak informowałam Was na blogowym fanpage`u, począwszy od recenzji "Lirael: Córka Clayrów", każda następna recenzja będzie miała nową skalę punktowania.
Dotychczas wszystkie książki były oceniane w skali szkolnej od 1 do 6. Niestety, wiele książek skrzywdziłam zbyt małą oceną i żadne plusy i minusy tego nie wynagrodzą. Dlatego też postanowiłam troszkę "rozciągnąć" skalę i teraz książki oceniać będę od 1 do 10. Ułatwi to zarówno mi, jak i Wam konkretną, obiektywną ocenę:
 
1. Beznadziejna
2. Bardzo słaba
3. Słaba
4. Może być
5. Przeciętna
6. Dobra
7. Bardzo dobra
8. Rewelacyjna
9. Wybitna
10. Arcydzieło


2. NOWA POZYCJA W PRAWYM PASKU
Może zdążyliście zauważyć, ale po prawej stronie pojawiło się nowe okienko "Konkursy i Eventy Wydawnicze". Postaram się na bieżąco je aktualizować i wstawiać nowe, jednak nie jestem cudotwórcą, dlatego proszę: gdyby ktoś znalazł jakiś konkurs (taki, którego czas trwania wynosi ponad tydzień), a nie było go tutaj - proszę o kontakt.


Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za odwiedziny.
                                                                             N.R



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do zostawienia po sobie śladu w postaci komentarza.
Wszelkie komentarze, które jakkolwiek urażają moją godność osobistą, a także te, pisane z pomocą popularnej łaciny podwórkowej zostaną skasowane.
Żeby formalności stało się za dość, przypominam, że kopiowanie i rozpowszechnianie moich tekstów bez mojej zgody jest zabronione.

REKLAMA